tiistai 1. helmikuuta 2011

Vastakohtia

Mä haukon henkeä, kun mä kuuntelen noita Successin vajareita. Mulla ei ole näköpiirissä, ei lähelläkään. Mä en muista milloin mä olisin hippeillyt jossain asiassa viimeksi. Mä olen päinvastoin hyvää vauhtia snobiutumassa enemmän ja enemmän. Mä en välttämättä pitdä tästä kehityssuunnasta yhtään, mutta näin tässä tuntuu käyvän.

Eli me mennään S:n kanssa ihan päinvastaisiin suuntiin. Toivottavasti vastakohdat täydentävät toisiaan!
Mä aina välillä yritän hippiytyä joissain asioissa, mutta ei...ei vaan onnistu. Älkää ymmärtäkö väärin; mäkin shoppailen kirppareilla ja vintage vaatteet on tosi jees, ja muutenkin ekologiset arvot on mulle tärkeitä, mutta muu hippeily tyrnimarjojen ja itujen kanssa ei vaan...ei.

Mut kaikki respect Successille, pidä pintas!

Annik

Ei kommentteja: