tiistai 9. marraskuuta 2010

Blah

Maa on täys räntää, varpaat on jäässä ja kotiin ei koskaan pääse valoisaan aikaan. Mä alan olla talvehtimisvalmiudessa siitäkin huolimatta, että olen koittanut ahkerasti taistella talvea vastaan D-vitamiinin avulla. Talvehtiminen on kuitenkin taloudellisesti kannattamatonta, joten mun pitää ottaa järeämmät aseet käyttöön.

Kuva.

Mikä tekee sitten henkisen kesän? No materialistilla ainakin kesävaatteet, mutta se nyt ei oikein käy. Mitä taas tulee talvivaatteisiin niin mä olen niissä aivan totaalisen lahjaton. Täydellistä talvivaatetta en ole vielä koskaan onnistunut ostamaan enkä edes tiedä millainen se olisi. Viime talvena ostettu Elvinen polvipituinen megalämmin takki on kiva, mutta tällainen alimittainen sintti hukkuu pienimpiinkin kokoihin aina varsin noh.. miten sen nyt sanoisi? Epäseksikkäällä tavalla. Jos laitan vielä hupun päähän, musta näkyy hädin tuskin ulkomaailmaan vain nenä ja jalat.

Söpöilytyttövaatteitakaan en osaa jatkuvasti kantaa ja mikään arktinen miesversiokaan ei ihan ole se mun juttu. Miten te ihmiset pukeudutte talvella?! Miltä näyttää lämmin ja monikäyttöinen talvitakki, joka sopii tyttöilyhetkiin ja vähän poikamaisempaan vaatetukseen? Niin ja kivakin sen pitäisi olla, perus villakangastakki on niin tylsä, ettei se ole mua varten.

Kuva.

Viime talvena mun ongelma oli jo lähes kokonaan ratkaistu kun ostin Elvinen lisäksi vielä yhden Ichiin pallomaisen tyttötakin. Sen jälkeen jotain on kuitenkin isosti muuttunut. Mä leikkasin mun pitkän punaisen tukan pois. Nyt mä näytän Elvine päällä ihan pojalta ja Ichii päällä hieman iäkkäämmänltä naiselta. Arvaatte varmaan, että noikaan ei nyt ihan käy.

Oiskin kiva tietää että mistä ihmiset tekee upeita takkilöytöjään ja millä perusteella niitä ostelee. Mä olen totaalisen käsi tällaisissa jutuissa vaikka useinmiten mulla muuten on vahvat mielipiteet vaateasioissa.
Talvivaatevajeen aikana aion panostaa vahvaan vitamiiniannokseen ja perusvalitukseen ja kun oikeat vaatteet kävelee vastaan, lakkaan kitisemästä.

Peace, love & romance!
Success

Ei kommentteja: