maanantai 15. marraskuuta 2010

Uutta kolttua

Lauantainen takkishoppailu ei tuottanut tulosta, sekin edukas perustakki minkä Zarasta ostin menee palautukseen. Liian tylsä.
Mutta juuri kun oli CTRL:n look book kuvia esillä tuli oiva tilaisuus täydentää mekkovarastoa. CTRL:n nettikaupasta saa -15% alennusta kun käyttää alennuskoodia "facebook". Kävin heti tilaamassa harmaan Time Out mekon. Se on lähes identtinen mun CTRL:n tummansinisen polkadot mekon kanssa, joka sattuu olemaan mun yks lempivaatteista tällä hetkellä.

Kuva
Mekolle jäi hintaa 44euroa + pari penniä. Postikulutkin on pyöreät nolla euroa, joten mä olen tyytyväinen. Tai no vähän omatunto kaivertaa kun nyt ei saisi tuhlata itseensä vaan keskittyä niihin joululahjoihin, mutta kun.. Mulla ei ole mekkoja tarpeeksi.

Peace, love & romance!
Success

Ei kommentteja: