lauantai 18. joulukuuta 2010

!

Nykyään menee koko ajan kovaa.
Välillä niin kovaa, ettei tiedä missä menee. Se minkä mä olen tästä kaikesta oppinut on se, että kun mulla menee kovaa mä olen kaikkein tyytyväisin. Joskus mä valitan, vingun ja manaan, kun kaikki menee eteenpäin niin ettei ehdi edes huomata, tai ehdi tehdä kaikkea niin kuin haluasi. Silti mä olen tyytyväisempi nyt, kuin ikinä.

Suurin hyöty siitä, että menee kovaa on juurikin se, että ei ehdi ajatella liikaa. On ihan pakko luottaa siihen miltä tuntuu, ja mikä tuntuu oikealta. Jos mietit taaksepäin niitä asioita mitkä on ollut elämässä kaikkein onnistuneimpia, niin uskon että huomaat niiden olevan asioita mitkä olet päättänyt tehdä yhtäkkiä, ilman sen suurempia miettimisiä. Tälläisissä asioissa ei edes haittaa, että tekee mokia mokan perään...silti asiat vaan etenee, tuntuu hyvältä ja toimii. Pitää miettiä mitä haluaa, mutta sen jälkeen liika miettiminen tappaa sattuman tuoman onnistumisen tunteen. Täysiä vaan, se vie mihin vie, mutta matkalla on sairaan hauskaa.

Success onnea kertaa miljoona uudesta duunista. Mä tiesin, että se menee näin. Aina kannattaa yrittää!

Annik!

Ei kommentteja: