tiistai 14. joulukuuta 2010

Iiiäääähhh!

Jee! Kiitos kiimaisen narttukoiran, meitsi pääsee yllärivisiitille Tukholmaan sunnuntaina. Siinä missä koira matkustaa lammen toiselle puolelle seksilomalle, me vietetään supporttina oma seksi- ja lemmenloma Kiddon kanssa samalla kun saatetaan koira miehelään jouluksi.

Sunnuntaipäivä siis Stokiksessa ja meillä on tasan kaksi osoitetta jossa nuo tunnit tullaan viettämään.
Ensimmäisenä suuntana on Beyond Retro. Mun suosikkikauppa koko pallolla, en kestä odottaa!


Kuva
Hattuja, mekkoja, hameita, shortseja, paitoja, takkeja, vöitä, henkseleitä, laukkuja, kenkiä,... iiiäääähhh! Antakaa joku mulle paperipussi äkkiä! Hyperventilaatiokohtaus! Oiskohan siellä vielä se hyvän näköinen tyttö töissä, hrr hrr.

Ja jos mulla keulii BR:ssa niin Kiddolta lähtee sitten taju, kun päästään meidän toiseen kohteeseen, American Appareliin. Se on ihan villinä niiden vaatteisiin ja jaksaa aina puhua siitä, miten AA:n vaatteet ei mee mikskään vaikka kuin pesis ja käyttäis. Ja ei sillä, onhan ne ihan pirun hyvälaatuisia ja hyvän näkösiä vaatteita. Mä taidan sieltä muutamat kalsaripikkarit napata matkaan ja ehkä jonkun bodyn tai vastaavan jännäkkeen. Ja jos siellä on vielä Legalize Gay teeppareita, niin kenties myös yksi sellainen.

Kuva
Kuva
Whoh. Nyt olis rauhoittava kamomillatee paikallaan. En kestä. Ja sitä paitsi. Jos en saa sitä duunipaikkaa, niin sunnuntai toimii loistavana lohtureissuna ja jos taas saan, niin sittenhän mä juhlistan sitä tolla reissulla. Eivoimennäpieleen.

Peace, love & romance!
Success

ps. Oon aika innoissani.

Ei kommentteja: