tiistai 27. heinäkuuta 2010

Lampaita ja lamppuja


Pyöränpumppua Clas Ohlsonilta etsiessäni törmäsin juhlavalosarjaan, joka lähti välittömästi mukaan. Huomattavasti kuumempi vaihtoehto olisi ollut vanhoilla kunnon hehkulampuilla varustettu versio, mutta poistuvana mallina sitä ei ollut enää tulossa lisää. Piti siis tyytyä led-malliin ja sen muovisiin "polttimoihin".

Mitä sille sitten tekisi? Mulla roikkuu ympäri vuoden aina vähintään yhdet jouluvalot jossain päin mun suurta linnaani, mutta näille vähän järeämmän kokoisille piti keksiä joku häiritsevämpi ja rumempi paikka. Joku, jonne ne kaikessa vääryydessään jotenkin kierosti sopisi.

Koska mulla ei ole kattolamppua, oli ensimmäinen ajatus ripustaa valosarja kulkemaan sinne tänne katossa. Laiskuus ja ripustuskoukkujen tai vastaavien puute kuitenkin hyydytti tämän suunnitelman alkuunsa. Lopulta meni hermo ja ryttäsin johtokasan keskelle kattoa. Rumuus tuli ainakin saavutettua ja koska mulla on monen mukaan kummallinen maku, niin jatketaan samalla linjalla!



Ei niistä kummoista valoa irtoa, mutta mä olen elänyt vailla kunnon kattolamppuja jo yli seitsemän vuotta, joten pärjään ilman nytkin. Ihan hauskat noi tavallaan on. Vähän semmoiset, että kun ne ensi kertaa näkee, tulee voimakas "Mitä helvettiä sun katosta roikkuu?!?!!" -reaktio, mutta kun hetken viritystä tutkailee, sen kanssa tulee sinuiksi ja siitä alkaa pitämään.




Toi lammas on löytö Fida-lähetystorilta. Se on vanha naamari ja siinä on ehkä paras fiilis ikinä. Se chillailee mun sängyn yläpuolella ja vahtii mun unta. 2 euron aarre.



Peace, love & romance!
Success

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hieno se on. Meillä on sellainen hehkulamppu-sirkusvalo mut ei mahdu mihkään täällä kämpässä! Grr.

Jatta.