maanantai 19. heinäkuuta 2010

Ruokaa ja parit kengät

Tänään oli oikein toimiva päivä. Lähdin duunista 3h aiemmin, ja kurvasin päiväkahveille Helsingin ulkopuolelle, mut ei kuitenkaan liian kauas. Hyttyset ei löytäneet mua!
Autosta noustessani kotipihassa kaiken kruunasi se, kun keski-ikäinen puistoon "piknikille" tullut mies alkoi riemuitsemaan siitä kun näki mun pikkareiden vilahtavan mekon alta. On ilo tehdä kanssaihmiset onnelliseksi tottakai.


Mietin vaan mielessäni mikä riemu siitä olis ratkennut, jos olisin kertonut että aion mennä kotiin ja heitää ihan kaikki vaatteet pois.Olis saattanut olla tunkua ikkunan takana...jono se on yhden miehen jonokin!
No mut jätin sen sit kertomatta.


Mä oon ostanut viime aikoina vahingossa aika paljon kaikkea. Vahingossa siksi, että esim. yllä olevat Vagabondin kengät vaan yhtäkkiä roikkui mun käsivarrella. "-OHO, ostin kengät!" No mut hei puolustuksena sen verran, että ne oli viimeinen pari, ja sain niistä 10% (joo tiedän, säälittävää) alennusta! Ja ne on siniset, ja kivat, ja mulla ei ole sinisiä kenkiä...tai ei ollut ennen noita.


Erittäin tarpeeton, mutta hyvin tarpeellinen harkittu vahinko-ostos oli myös yllä olevat valkoiset Biancon tossut. Töissä oli kuuma, mun jalassa oli sneakerit, on kesä, ja mä olen halunnut valkoisia tossuja kesän alusta asti. (Sillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä, että kävin hiplaamassa näitä kenkiä ehkä n. 5 kertaa ennen tuota äkillistä jalkojen hikoamista liian kuumissa kengissä.)
Kuten kuvasta näkyy, ne on jo viikon aktiivikäytön jälkeen likaiset. Se on oikeastaan se pointti. Valkoisista tossuista näkee syksyllä onko ollut hyvä kesä vai ei, mitä mustemmat ne on sitä parempi. Ihanaa. (Tämä idea tuli täältä.)

Lasi(muovia): Rice

Kotona mä tein "salaattia".

Paras (eli toi mähmä) osa sisältää:
- Kurkkua
- kirsikkatomaattia
- tuoretta silputtua basilikaa
- avokadoa
- kermaviiliä
- ruohosipuli tuorejuustoa
- tonnikalaa ja jotain mausteita

Kaveriksi keitetään uusia perunoita, ja revitään pari salaatinlehteä. Voi kesä <3.
Tämän jälkeen mä istutin kaupasta ostetun ruukkubasilikan isompaan ruukkuun ja toivon, että se kasvattaa mulle basilikaa koko talven. Todennäköisesti sekin kyllä kuolee n. viikossa. On se silti tosi kivan näköinen mun keittiön pöydällä sen aikaa mitä elää.



Ja hei nyt on We Love Helsinki - viikko! Huomenna voi mennä piirtämään ruusunpunaisilla liiduilla kaikkia rakkausasioita Lasipalatsille. Ihanaa. Liidun saa viedä mukanaan, ja piirtää koko Helsingin täyteen punaisia sydämiä ja kauniita sanoja. Liittykää We Love Helsingin ryhmään Facebookissa niin pysytte kärryillä mitä seuraavaksi tapahtuu. Pitäis olla tosi jees.

Annik!

Ei kommentteja: