sunnuntai 18. heinäkuuta 2010

Säälilauantai

Annik! bailaa jossain, mutta mä olen käyttänyt tän viikonlopun tuomat ns. kodinhoitomahdollisuudet tehokkaasti. Lähtökohtana on se, että mä olen sika.
Porsas, possu ja emakko. Sottiainen. Kuvottava tytön irvikuva, joka elelee ruoan jämien, tiskien ja vaatevuorten keskellä.
Tässä on siistein kohta mun kämpästä. Siisteydellä mun ei paljoa kannata leijua.


Oli pakko laittaa vähän ihkuttelutähtiä oman paremman mielen vuoks. Mutta siis, toi oli siisteimpiä kohtia mun kämpästä.  Nyt on toisin. Järkkäsin kaapin, heitin valtavan kasan kirppistavaroihin ja risat romppeet roskiin. Tadaa!


Joo tiiän. Uskomattoman laimeeta toimintaa lämpimänä lauantai-iltana. Pistetään iän piikkiin, sitä on hyvä syyttää kaikesta. Antaa noitten kaksnelosten bailaa.
Tosiasiassa kaappi oli pakko käydä läpi, mahtuu sitten uutta (tai uutta vanhaa) rompetta lisää. Monkistakin tarttui tänään kaks paitaa alehinnoilla mukaan. Nyt on hyllyt tikissä kondiksessa ja voin alkaa täyttämään kaappia uudelleen.

Peace, love & romance!
Success

Ei kommentteja: