sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Dance

Kuva.


AI ETTÄ! Mä istuin taas koko ohjelman ajan nauliintunena kiinni telkkariin. Välillä mä hihkuin ääneen (yksin) välillä nousin seisomaan sohvalta kun oli niin jees, ja lopuksi itkin. Kiitos Nelonen! Mä ehkä vähän valehtelin tossa "Unelma-ammattisi" jutussa...mun unelma ammatti olisi ehdottomasti ammattitanssija. Se unelma on vaan siinä mielessä hirveän hankala toteuttaa, että mä en opi koreografioita.

Miettikää sitä tilannetta, kun menee intoa ja päättäväisyyttä uhkuen tanssitunnille, ja tajuaa että n. 10 vuotta nuoremmat tyypit osaa kaiken ainakin yhtä monta kertaa paremmin, vaikkei ne olis ikinä tanssineet aiemmin. Mä en ylpeyttäni ole koskan niellyt ja jatkanut vaan tunneilla käymistä, koska se on oikeasti ihan järkyttävän nöyryyttävän hirveää. Yli 20-vuotias hiukan muodoton epävarma nakki yrittää epätoivoisesti sätkiä mukana. Aiku kaunista. haha

 Joten musta tuli juuri se tyyppi baarissa, joka on ottanut pari liikaa ja pyörii tanssilattialla villinä ympyrää ja kuvittelee, että on koko paikan, tai ehkä koko maailman paras tanssija! Mut tiedättekö, niinkun Marco "Make" Bjurström sanoo: "Tanssi on kaikille!"

Eli suomennettuna: Vaikka olisit miten paska, anna mennä vaan!  
Loistava filosofia, mä pysyn siinä. Joten beware Rihanna, mä aion raiskata sun biisejä jatkossakin.

Annik!

Tässä mun yksi ehdoton lemppari So You Think You Cand Dance kausilta. Aijai.

Ei kommentteja: