sunnuntai 26. syyskuuta 2010

klo 7.02

Tämä on kuulemma minä. Success piirsi. Miespuolinen sika jolla on aina pissahätä...imartelevaa. :D

Nyt on sunnuntai. Klo on 7.02 aamulla ja mä olen hereillä. MITÄ!?
Mua ei nukuta, ei yhtään. Oikeesti heräsin jo vaille kuusi, mutta yritin väkisin vielä nukkua. Mun kämppä ja elämä on kuin räjähdyksen jäljiltä tällä hetkellä.



Mä menen tänään vielä duudiin, lähden huomenna Hollantiin, tulen sieltä tiistaina takaisin ja juoksen kentältä suoraan työhaastatteluun. Keskiviikkona olis taas duunia, ja illalla muutto. (jee!) + kaikkea muuta epämääräistä koko viikon ajan mihin pitäisi löytyä aikaa. Mut en mä valita! Pysyy ainakin homma mielenkiintoisena. :D



Mulla oli täällä eilen Success pakkausapuna, ja toinen S maalausapuna. Täällä nykyisessä kämpässä pitää nimittäin vähän remppailla, ennen kuin tästä kehtaa pyytää kunnon vuokraa. Mutta ajai, kun pelkkä listojen ja ovien maalaaminen muuttaa koko kämpän! Pakkaamisen jäljiltä mun rauhaa ja järjestystä huutavat aivot kärsii suunnattomasti tästä tavaranpaljoudesta, mutta pitää yrittää ajatella positiivisesti...kohta meillä on kaksio! Mulla on oikeasti 2 erillistä huonetta! Jännää.



Kävin eilen myös läpi mun vaate-ja kenkäkaappia ja löysin sieltä kasan kaikkea pois myytävää. Kivoja vaatteita mitä ei vaan koskaan tule enää pidettyä. Tämän lisäksi yksi laukku ja parit kengät. Yritän saada ne blogiin esittelyyn loppuviikosta, Huuto.netistä niitä voi sit ostaa.



Jahas, nyt kello on 7.12. Mitähän sitä keksis?

Kiitos P. kortista <3
Nii ja hei mullahan oli synttärit! Niinkuin varmaan maailman parhaimmasta Berliiniyllätyksestä arvasittekin! Voi, se oli ihanaa.
Olin mökillä ja katsoin postauksen kännykästä...näytöllä näkyi vaan MURU!, ja ajattelin heti et hei, mitähän Kiddo on keksinyt! Scrollasin alaspäin ja aloin ihmettelemään, et mitääää ei tässä nyt oo mitään järkeä, eihän Kiddo ole ikinä ollut pikku-poni. Ja sit se olin minä! MÄ pääsen Berliiniin!
Kiitos ihan älyttömän miljoonan paljon kaikille ketkä oli tohon osallisena...mä uskon et se matka tulee hyvinkin tarpeeseen tän syksyn jälkeen :D Sitä ennen pyörähdän taas Englannissa, mut ehkä mennään tammikuussa. Berliini varo...Rainbow Dash tulee!

Annik!

Ei kommentteja: