tiistai 7. syyskuuta 2010

pikapostaus, silmät hajoaa tietokoneen näyttöön



Tänään on ollut sen verran tietokoneen ja Excelin täyttämä päivä, että mä yritän selvitä tän päivän 7/30 postauksesta pikapikaa. Mä en tiennytkään et silmillä voi olla tietty raja mihin asti on fyysisesti mahdollista tuijottaa tietokoneen ruutua.

7/30
Lempiresepti

Tää resepti on mulle uusi tuttavuus, jonka mun hyvä ystävä mulle esitteli. Onneks esitteli! Yksikertaista, nopeaa ja ihan sairrraaaaan hyvää.

Tarvitaan kypsä avocado, lime, luonnonjogurttia, halloumijuustoa ja patonkia tai vaikka ciabattaa.

N. 3dl (ehkä) luonnonjogurttia jonka sekaan raastetaan (joo luit oikein, mahtava idea!) 1 avocado. Sekaan puristetaan yhden suht ison limen mehu, sekoitetaan  ja maustetaan suolalla ja pippurilla. Halloumijuusto leikataan siivuiksi ja laitetaan uuninpellille sulamaan about 225asteeseen. Leipä leikataan viipaleiksi, päälle laitetaan sulanut halloumijuustoköntsä, paljon avocado-jogurttitahnaa ja sit vaan suuhun!

Mä ehkä saattaisin lisätä omaani vielä maustamatonta Philadelphia- juustoa alle. Niin yksinkertaista, mut ai jumankekka kun on hyväääääää. Kun mun Go Fat Go loppuu, syön tota. Ekana.

Annik!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

jeiiiiiiiiiiiiiiiiij.
-Rips-