sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Kelloja!

Mun piti vain näyttää kaverille millaisen kellon bongasin näyteikkunasta, mutta toisin kävi. Olin jo ostoaikeissa, mutta nettisivut sotki mun suunnitelmat totaalisesti, vaihtoehtoja ilmestyi lisää. Nyt en osaa päättä.
Ensimmäinen kello on se mistä lähdettiin, loput tuli kuvioihin myöhemmin sivuja surffatessa.







Mä tykkään ehkä eniten tosta koko listan tokasta ja kolmannesta, mutta en silti osaa tehdä päätöstä. Argh, liian ihania! Helpottais mun Hang-it-all -kaipuutakin, kunnes saan kerättyä rahat sen(kin) hankintaan.
Kaikki kellot on Karlssonin ja kuvat myös sieltä.

Että tik tak vaan.

Peace, love & romance!
Success

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

toi kolmas on kaikist kivoi (:

Konvehti kirjoitti...

Mä tykkään eniten tokasta <3

Anonyymi kirjoitti...

KIITOSTA! Arvonta palkintoni tuli tänään postista ja haluan vielä kiittää hienoja blogin pitäjiä sekä mainiota onnetarta!

Sohvuliini

Success kirjoitti...

Mahtavaa että paketti löysi perille! Kiitos arvontaan osallistumisesta ja siitä, että käyt meitä lukemassa. ♥

Kelloissa mä taidan kallistua hieman tuohon kakkoseen. Kolmonen on I-H-A-N-A, mutta sen mallinen, että se on parin viikon jälkeen vain yksi pölykasa.
Liikaa tarttumapintaa pölylle + todella laiska siivoaja & kaksi koiraa = huono yhdistelmä.

Mutta katsellaan, mitään en ole vielä osannut päättää..