tiistai 7. syyskuuta 2010

Makupaloja tirkistelijöille

Netissä kiertää ties mitä kyselyitä ym. ihmisten yksityiselämää urkkivia galluppeja. Mä yleensä päädyn täyttämään niitä silloin, kun on joko kamala kiire tai silloin, kun kello on liikaa ja nukkumassa olisi pitänyt olla jo hyvän aikaa sitten. Tänään on tuon jälkimmäisen vuoro ja tässä teille, pikku tirkistelijät, pieni pala Successia yömyöhään.


Voisitko seurustella jonkun kahdeksan vuotta vanhemman kanssa?

- Toki. Olen seurustellut kuusi vuotta itseäni seitsemän vuotta vanhemman ihmisen kanssa, joten en usko kahdeksan vuoden olevan sen ihmeellisempää. Ikäerolla ei ole merkitystä, jos ihmiset on jotakuinkin samalla aaltopituudella ja henkisesti saman ikäisiä.

Oletko mustasukkainen?

- Olen, jos on aihetta tai melkein on aihetta. Mustasukkaisuudesta on kyllä koitettu opetella eroon ja jotain kehitystä onkin jo havaittavissa.

Oletko hyvä peittämään oikeat tunteesi?

-Olen saanut kuulla tästä usein. Varsinkin viime aikoina. Ilmeisesti en ilmaise tunteitani tarpeeksi selvästi ja/tai usein. Tiedän antavani usein todella avoimen kuvan ja voin puhua avoimesti monista sellaisista asioista, jotka muilla tuottavat tuskaa ja korvien punoitusta. Mutta uskokaa pois, on asioita, joita musta ei tahdo saada ulos kirveelläkään. Älyttömintä on se, että usein ne kaikken tärkeimmät asiat, jotka pitäisi pystyä ääneen sanomaan ja ulospäin näyttämään, jää jonnekin mun mielen sopukoihin. Kieroutunutta, tiedetään.

Mainitse yksi asia, jota odotat innolla?

- Annik!n synttäreitä ja bileitä. Ne on tän kuukauden kohokohta!


Oletko ikinä kävellyt seinää päin?

-En usko. Olen toki kävellyt päin montaa muuta asiaa, mutta seinään en usko kävelleeni. Kiddolla on tapana kaataa mut kumoon pussailupuuskissaan ja usein se on mun takaraivo ja seinänaapurit, jotka siitä kolahduksesta kärsii, mutta sitä ei voida varmaan laskea seinää päin kävelyksi?

Lyön vetoa ettet pysty juoksemaan ulos ja takaisin neljässä sekunnissa?

- Mä voin lyödä sun kanssa. Vielä pitäis löytää joku onneton, joka tosissaan uskoo että mä voisin tehdä tuon kaiken neljässä sekunnissa. Tästä sängystä ylösnouseminenkin kestää kauemmin kuin 4 sekuntia, puhumattakaan että olisin ulkona ja takaisin.

Ajattelet jotakuta, etkö niin?

- Tottakai. Ajattelen montaakin ihmistä, mutta koska näissä aina haetaan jotain ihkusöpöä sutinajuttua, niin tokihan Kiddo on mulla mielessä.

Mitä tekisit, jos viimeinen ihminen jota suutelit, vihaisi sinua?

-Mä oon sen verta drama-rama (kiitos nolot parisuhderealityt tästä termistä!) niin varmaan ihan vaan periaatteesta raivostuisin takas. Salaa olisin kyllä tosi hämmentynyt ja surullinen, mutta noin muuten ottaisin varmaan vaan pultit. Oon ehkä semiäkkipikainen. Joskus.

Miltä hiuksesi näyttävät tällä hetkellä?

-Mä voin tunnustaa teille. Annik! on tässä blogissa se siisti ja järjestelmällinen mitä tulee ulkonäöstä huolehtimiseen. Mulla on naamassa pari päivää vanhat meikit joita on vaan aamulla järkyttävässä kiireessä paranneltu. Ja voitte arvata, että tukka on samassa kondiksessa. Pesua vaille, sotkuinen ja ylikasvanut. Mulla on hiukset, jotka osaa olla samanaikaisesti lätässä ja sekaisin. Sitä ne on nytkin.

Milloin itkit viimeksi? Miksi?

- Vähän meinasin tänään, mutta purin hammasta ja olin kova tsiksi. Ei kauheen coolia, itkeminen on paljo siistimpää.

Voisitko olla kuukauden puhumatta parhaalle ystävällesi?

- Kyllä mä siihen pystyisin jos tilanne sitä vaatis, mutta mielummin silti puhuisin.

Luuletko että joku ajattelee sinua tällä hetkellä?

- Mä epäilen, että kaikki potentiaaliset mua ajattelevat on tällä hetkellä nukkumassa. Munkin pitäis olla, mutta mua ei nukuta ja mä oon aivan liian laiska kävelemään mun valtakunnan toiseen päähän sammuttamaan valoja.

Kerro paidasta, joka on ylläsi.

- Monkin persikan värinen, läpikuultava painijaselkäinen toppi. Solmittu lyhyemmäksi tohon vyötärölle, koska ilman solmua tää on tosi pitkä. Ostin tän korvaamaan toista Monkin vähän samankaltaista toppia johon tuli värjäymä mun Louis Vuittonin huivista.

Mikä on viimeinen alkoholiton juoma, jonka nautit?

- Spriteä join ja tossa ois vielä vähän jäljellä.

Oletko ikinä toivonut omistavasi jotakin toista sukunimeä?

- Monesti. Mä en ole koskaan pitänyt mun sukunimestä, mutta iän myötä olen tottunut siihen enkä jaksa välittää. Lapsena jopa inhosin sukunimeäni, koska pienillä muutoksilla siitä saa aika tympeen sanan aikaiseksi ja sehän oli vähintään traumaattista.

Vilkutatko kun näet ihmisiä joita tunnet?

- Vilkutan. Myös silloin ku luulen tuntevani jonku. Menee muuten yleensä vikaan.

Onko vanhempasi suojelevaisia sinua kohtaan?

-Ei ne älyttömän ole. Ne on seurannu mun toilailuja jo sen verran pitkään, että ei enää kamalasti jaksa pienistä järkyttyä. Aina ne on huolehtinu ja perään katsonut, mutta ei ne ylisuojelevia koskaan ole olleet.

Onko sinua ikinä suudeltu rakettien paukkeessa?

- On. En tiedä oliko vika suutelijassa vai siinä, että koko raketin paukkeessa suutelu on yliarvostettua, mutta ei se mun elämän kohokohta silti ollut.


Mikä oli viimeisin punainen asia minkä söit?

- Aurinkokuivattu tomaatti pitsassa.

Viimeisin viestisi?

- Annik! viestitteli tossa jotain, jonka huomasin (taas) monta tuntia viestin saapumisen jälkeen. Mun on ehkä pakko tehdä mun puhelimen käytölle jotain. Sain tänään jopa palautetta Kiddolta, kun se katsoi mun suurta puhelinlaskua, että miten sellainen lasku on mahdollista kun mä en ikinä vastaa edes mihinkään. Niin, en tiedä. Pitäis ehkä vaihtaa liittymää. Ja opetella muuten vastaamaan puheluihin ja viesteihin useemmin..

Onko viimeksi suutelemasi ihminen nuorempi kuin sinä?

- On. Kiddo on kiddo syystä.


Kuinka sinä ja paras ystäväsi tutustuitte?

- Me tunnetaan Annik!n kanssa alunperin harrastusten kautta. Aika perussettiä, kaks samanlaista ihmistä vaan ajautuu hengaamaan yhdessä jne.

Viimeisin asia, jonka printtasit koneeltasi?

- Ei mul ole printteriä.
 
Tykkäätkö saada isoja haleja?

- Tottakai! Kukapa ei tykkäis. Mut vieraiden lähärihalauksista en tykkää, ne saa mut vaivaantumaan.

Jos hyppäisit nyt huoneesi ikkunasta, kuinka pahasti sinun kävisi?

- Jotain menis rikki, mutta uskoisin selviäväni hengissä ellen nyt pää edellä ala hyppimään.
 
Pidätkö jäätelökakusta?

- Jätski jätskinä ja kakku kakkuna.

Jos voisit mennä naimisiin jonkun julkkiksen kanssa, kuka se olisi?

- Johnny Depp. Shanen kans en menis, se riekkus kuitenki jossain. Ja se on hahmo, et ehkä sen kans ei muutenkaa voi mennä.

Mitä teit kello 8 tänä aamuna?

- Nukuin.

Oletko hyvä matematiikassa?

- Luokattoman paska. Ylioppilaskirjoituksissa kirjoitin lyhyestä matematiikasta B:n, että päätelkää siitä.

Montaako erilaista juomaa olet juonut tänään?

- Aika suppea on toi juomavalikoima ollut tänään, vettä ja Spriteä.

Jätätkö koskaan puhelinvastaajaviestejä ihmisille, joita yrität tavoittaa?

- Mä inhoan puhelinvastaajia, eli jätän viestin vaan jos on ihan pakko. En myöskään tykkää saada puhelinvastaajaviestejä, tekstarit tai ihan vaan uudelleen soittaminen toimii paremmin.

Onko suunnitelmia perjantai-illalle?

-Itseasiassa ei. Viikonloppu menee töissä, joten perjantai ei tällä(kään) viikolla ole mikään kurjuudesta vapauttava pyhäpäivä, vaan yksi duunipäivä muiden joukossa.

Minkälaisen talvitakin omistat?

- Myin just kirpparilla osan talvitakeistani ja kotiin jätin säästöön vain viime talvena ostetut kaksi rotsia. Toinen on superlämmin Elvinen Madison -takki ja toinen Ichin jättikauluksinen, pussittav villaneulostakki.

Nukutko makuuhuoneen ovi kiinni vai auki?

- Tässä lukaalissa makuuhuoneenovi on yhtä kuin rapunovi ja kyllä, pidän sen mielellään kiinni. Myös nukkuessa.

Pidätkö baarissa istumisesta?

- Sillä on hetkensä. Mutta noin yleisesti en ole baarissa notkuvaa tyyppiä. Kun lähdetään ulos, lähdetään ulos. Kun hengaillaan muuten vaan, tykkään mielummin kahviloista kuin baareista.

Mainitse yksi hyvä ystäväsi.

- Taidatte jo tietää kenet mä tähän laittaisin.

Seurusteletko/oletko naimisissa?

- Seurustelen, kuten kaikki blogia seuranneet on jo varmaan arvanneet.

Oletko puhelias vai vetäytyvä?

- Riippuu paljon tilanteesta ja seurasta. Mä voin olla todella puhelias, aina rasittavuuteen saakka tai sitten sellainen tuppisuu, että mua vois luulla todella kylmäks.

Miten houkuttelisit ystäväsi lähtemään lomalle Etelä-Amerikkaan?

-Tukku seteleitä ja se ois lomaa beibe!


Mikä on työpöytäsi taustakuvana?


Onko lävistykset hienoja?

- Joku vois luulla, että mä automaattisesti vastaan tähän "on", koska mulla on itsellä lävistyksiä. Todellisuudessa mä pidän aika harvoin lävistyksistä. Kaikki lävistykset ei vaan sovi kaikille.

Entä tatuoinnit?

- Hyvin tehdyt kuvat oikeissa paikossa ja mä olen myyty. Kaverin kaiman autotallissa (tai sitä vastaavassa "tatuiointiliikkeessä") nakuteltuja paskakuvia ei voi edes tatuoinneiksi kutsua.

Nauratko paljon?

- En älyttömästi. Nauran terveesti pääni sisällä, mutta ulospäin harvemmin mitään räkänaurua.

Siinä. Ehkä uteliaisuus on nyt hetkeksi tyydytetty, mutta jos ei, niin multa ja Annik!lta voi aina kysyä lisää lähettämällä joko sähköpostia (osoite löytyy oikeasta reunasta) tai naputtelemalla viestiä suoraan toivomuskaivoon, joka löytyy aivan sivun alalaidasta.

Peace, love & kauniita unia!
Success

Ei kommentteja: