maanantai 13. syyskuuta 2010

miks ei meidän blogi päivity hei?



No ei se itsekseen päivity. Blogistit, bloggaajat, bloggarit, mitä me nyt ollaankaan, on olleet vaan niin homokiireisiä ilmeisesti ettei ehdi päivittää eikä mitään muutakaan.

Toisen koira päätti nielaista lelun kokonaisena, ja sitä on nyt sitten ongittu sieltä mahasta kaikenlaisilla vimpaimilla yötä myöten lääkärillä, ja toinen vaan tekee töitä yötä myöten.
Mä olen lähtenyt tänään puoli ysi kotoa aamulla, ja kello on nyt 22:29. Mä tulin n. 15 minuuttia sitten kotiin. No omapahan on vikani, mitäs tungen nokkani kaikenmaailman projekteihin mukaan. Tajusin tossa myös, että mä sovin kaverin kanssa viime viikon maanantaina, että me nähdään viikonloppuna...HUOMENNA ON TIISTAI! Viikonloppu meni jo.



No mutta, itse asiaan.
13/30 (12 jäi välistä mut Success hoitaa sen sit kun hoitaa)
Kaikki paikat missä olet asunut

1. Kantotie, SLN - n.19 vuotta
2. Avenue Manoir D'anjou, Bruxelles - 7 kk
3. Pengerkatu, Hki - ehkä n. vuosi
4. Sotkatie, Hki - 3 kk
5. Neljäs Linja, Hki - 7 kk
6. Ja nyt täällä missä olen. Maailman parhaalla kadulla, tai oikeastaan kujalla, Helsingissä.
    - tähän mennessä 3 vuotta ja 1 kk

Eli siis, lapsuudenkoti...sit mä muutin Brysseliin Au Pairiksi, sit muutin takas Suomeen ja Helsinkiin. Oli aika kämänen kämppä niin halusin parempaan ja lisäksi kävin duunissa Lauttasaaressa niin muutin sit sinne. En viihtynyt, en oikein samaistunut siihen Larun yhteisömeininkiin, joten muutin 3 kk  päästä takas Kallioon ja asuin kämppiksen kanssa 7 kk Neljännellä Linjalla. Se oli kivaa, mut sit mulla meni hermo vuokranantajiin ja ylipäätään vuokralla asumiseen, ja ostin oman kämpän, missä asun onnellisesti edelleen. <3



Tossa kuvassa mä jammmailen (tai jotain,ja ilmeisesti taas selitän asiaani kovaan ääneen) oman kodin ikkunalla viime ystävänpäivänä, oma koti on ihana asia ihmiset!

Annik!

Ei kommentteja: