lauantai 1. tammikuuta 2011

Bonjour 2011!

Ihanaa! 2011 on täällä ja vuoden 2010 voi heittää, jos ei nyt romukoppaan, niin ainakin historiaan. Pitkästä aikaa oli aika kiva vuosi, mutta mä voisin aika kivenkovaa väittää, että tulevasta tulee vielä räjäyttävämpi!

Kattokaa (ja kadehtikaa) mitä nimittäin sain Annik!lta joululahjaksi. Aattona sain jo joulupostauksessa näkyneen Success-kaulakorun, mutta nyt mun asu on täydellinen. Violetti JUMPIN-haalari!
Mukavinta mitä mun koko vaatekaapista on ikinä löytynyt ja niin jäätävän viilee, että pelotan itteänikin.

Baariin Annik! ei antanu mun lähteä haalari päällä, mutta vedin sen bileiden ajaks mekon päälle ja lauleskeltiin muiden bilettäjien kanssa teletappilauluja.



Ja kun vois luulla, että paremmin ei vois enää mennä, niin VÄÄRIN!
Tsekatkaas mitä me löydettiin baarista... Toi lupaa niin hyvää alkavalle vuodelle, että mä pakahdun.


Peace, love & romance!
Success

4 kommenttia:

Draamakuningatar kirjoitti...

Hahaa! Tää on ihan paras.

Success kirjoitti...

Minimittainen, pitsihäämekko (ilman rihman kiertämää siellä alla) ja huntu oli kyllä aika lyömättömän cool uuden vuoden asu. Tuksulla on aina tyyli kohdillaan, huultenrajauksia ja luonnollista rusketusta myöden.

Anonyymi kirjoitti...

Ootte saanneet sit ihan massiivista julkisuutta... kohta varmaan 7 soittaa ja pyytää haastattelua http://www.facebook.com/home.php#!/permalink.php?story_fbid=187537787938599&id=144958818870891

ja sit vielä hymis http://www.hymy.fi/keskustelu/t711,2159mintic

Annik kirjoitti...

Ei oo totta...voi että, kun sarkasmi ei vaan uppoa kaikkiin. :D