tiistai 4. tammikuuta 2011

Tukkaevoluutio

Mä tuskailin tätä, vihreäksi värjäämisen jälkeen, Forumin Peilissä (suosittelen!) korjattua tukkaa, ja sitä mitä sille voisi tehdä ja mietin samalla mitä kaikkea mulla on päässä ollut karvojen muodossa.

Mun tukka oli TODELLA kauan todella tumma, ja keskimittainen. Tylsä. Silloin mä halusin näyttää lumikilta, tai jotain. No kaikella on aikansa.

Sit tuli otsis vaihe. (Kattokaa miten mahtava pieni muurahaislapsi on <3 )


Sitten tuli, kasvata otsis pois vaihe. Taas. Väri edelleen erittäin tumma.


Jossain vaiheessa mä olin innostunut punertavan ruskeasta. Tosin mä luulin ettei mun tukka ole punaiseen päin kallellaan edes vähän. Sanoin aina silloiselle kampaajalleni, että ei sitten missään nimessä yhtään punaista! No kyllä se nyt näin jälkikäteen aika punertavalta näyttää. Ainakin mun kampaaja oli etevä uskottelemaan asiakkailleen, että he saivat juuri sitä mitä toivoivat.


Sit, TADAA, tuli aivan vitivalkoinen vaihe muutaman pissin keltaisen vaiheen jälkeen. Se, että mä onnistuin vaalentamaan hiukseni ihan omin avuin, ei tarkoita sitä että sinä onnistuisit siinä. Joten, never try this at home!


Tämän jälkeen mä pyysin jotain random kampaajaa värjäämään hiuksiin paljon eri värisiä ruskeita raitoja. No, mä sain punaruskean tukan jossa oli 4 valkoista palkkiraitaa. N. 10h korjailun jälkeen päästiin ihan kivaan lopputulokseen. Tätä väriä mulla on vähän ikävä.


Sit se alkoi. Toispuoleinen kihara! Tämä tyyli kesti mukana pitkään. Oikeastaan niin pitkään, kun mulla oli vielä tukkaa mitä kihartaa. Tästä mä tykkäsin, ja tykkäisin vieläkin jos olisi tosiaan sitä hiusta mitä kihartaa. :D


Ennen kuin Success pääsi väliin, se oli näin pitkä!


Sit tuli Success ja sakset, ja hups tukka meni toiselta puolelta pois. Hyvä idea kyllä, tää on ollu yksi mun lempi leikkauksista ikinä.


Sit se vei multa myös puolet pidemmästä puolesta pois.


Nyt ollaan sittten epätoivoisessa kasvatusvaiheessa. Tämä olisi ehkä hiukan vähemmän tuskaista jos olisin jättänyt sen vihreäksi värjäämisen välistä. Tarkoitus oli vaan tummentaa hiuksia asteella kasvatuksen ajaksi, mutta siitä tulikin kiva vihreän harmaa. Jollekin voisi sopiakin, mutta mä en ole yksi niistä.  Onneksi Peilissä osattiin auttaa ja vihreys on poissa. Simo (kampaaja) kyllä nauroi ensin n. 2 minuuttia kippurassa ennen kuin pystyi tekemään yhtään mitään. :D

Mä sain käskyn mennä 8 viikon päästä takaisin, ja sitten korjaillaan loputkin damaget pois ja olen taas himpun verran vaaleampi. Nykytilanne on siis tummanruskea, vaaleaksi raidoitetulla etuheitolla. Hiukset on kyllä sellainen asia, että ne voi joko nostaa itsetunnon pilviin tai murskata sen täysin.

Annik

Ei kommentteja: