keskiviikko 5. tammikuuta 2011

Valtsu

Valtsuun!


On Sunday!
Katsoin kalenteria, lätkäisin itseäni otsaan, ja hyväksyin sen, että meillä on Successin kanssa Valllilan Valtterissa sunnuntaina pöytävaraus. Mä en ole tehnyt asian eteen MITÄÄN.

Toisin sanoen, mun pitää nyt pakon edessä käydä läpi kaikki hervottomat vaatekasat kaikista viidestä kaapista missä ne tällä hetkellä sijaitsevat. Homma mitä mä olen hyvin onnistuneesti vältellyt jo muutamia kuukausia ostamalla aina lisää vaatteita sitä mukaa, kun se pieni murto-osa mikä on ollut käytössä alkaa kyllästyttää...

Mutta joo, mun kamoista voi tulla kahmimaan paljon kaulakoruja, kenkiä, paitoja, housuja, maailman siisteimmän Husqvarnan 50-luvun täysin toimivan ompelukoneen jolla on meillä huono koti, ja paljon muuta hauskaa.
Success ilmoitti, että mun pitää tyhjentää auto, ja pitää tehdä ehkä 2 eri tavaranhaku reissua...eli voisin kuvitella, että sieltäkin vuoresta löytyy jotakin aika monelle.

Annik

Ei kommentteja: