perjantai 7. tammikuuta 2011

Väreistä paras on keltainen

Kuva.


Ja laukuista paras on Cambridge Satchel Companyn keltainen sellainen!
Tämän oli tarkoitus olla mun läppärilaukku (raskas työ vaatii mahtavat varusteet), mutta innostuksissani mittasin läppärini väärin ja eihän se tuonne mahdu, kuin väkisin tunkemalla. Mutta ei haittaa, nyt mä voin kantaa mun Satchelissa koko muuta elämää. Sinne mahtuu vihkoja, kyniä, kännyköitä, hinnastoja, laskimia..ihan mitä vaan! Läppäri saa kulkea vanhassa tylsässä läppärilaukussa...ehkä se on sille terveellisempääkin.

Mun työpäväivä alkaa aina kevyellä Santun (kyllä, sillä on nimi) ihailemisella ennen, kuin astun ovesta ulos. Santtu toi kesän talven keskelle. Santtu ei jätä mua koskaan, enkä mä sitä.

Unohtakaa timantit, laukku on tytön paras kaveri!

Annik

Ei kommentteja: