torstai 6. tammikuuta 2011

Persikkapää


Tiättekös, huomenna mulla on aika ihan oikealle kampaajalle! Mä olen käynyt kampaajalla viimeksi puolitoistavuotta sitten, sitä ennen taas vuosia vuosia sitten. Sirkulla olen tietenkin käynyt tämän vuoden, mutta koska olen käynyt Sirkun kotona ja ennen virallista parturi-kampaajaksi valmistumista, ei sitä lasketa.

Nyt Sirkku on kuitenkin aikuisten oikeesti pro ja Osos Polares on vihdoin avannut ovensa Iso-Roballa. Mulla on huomenna sinne aika, sillä kuontalo vaatii pikaista ensiapua.

Tarviin uutta väriä ja saksia ja konettakin tälle varmasti pitää näyttää. Ideoita on nolla. Uskon että Sirkku hoitaa homman taas ja mä voin vaan istua tuolissa ja nauttia käsittelystä. Ainoa, mitä ehkä olemattomassa ideavarastossani olen miettinyt, on persikan värinen kuontalo. Jotain tähän suuntaan.


Aika tuon tyyppinen mulla oli kesällä, kun blondasin punaisesta kotikonstein. Mä en vaan osaa semmoista ylläpitää ja koko silloinen värisuksee oli puhtaan vahingon seuraus. Mutta se oli kiva. Kylmä, vaalea ja sopivasti vinksallaan. Ihan niin kuin minäkin.


Peace, love & romance!
/Success

2 kommenttia:

Liisa kirjoitti...

Rekkikset!!!11 Hahhaha!

Mut siis, mitäs helvettiä?

Annik kirjoitti...

Joo, me ollaan rekkisten kruunaamattomia kuningattaria.

Mut tsekkaa tän postauksen kommentit: http://rainbowdashblog.blogspot.com/2011/01/bonjour-2011.html

Annik