tiistai 24. elokuuta 2010

FitFitFitFit


Voihan Fitfarm. Toinen päivä melkein takana ja tuntuu et mä en ehdi muuta tehdä kuin syödä. Eikä siinä mitä, syöminen on yksi mun elämän suurimmista iloista, et ei pitäis valittaa. En olis ikinä uskonut, että mä, hiilarihiiri kuningattarien toinen perintöprinsessa ja suklaan suurin syrjähyppy, valitan etten jaksa syödä kaikkea!

Kun vetää puoli kiloa ruokaa napaan joka 2-4h välein ja siinä välissä yrittää juoda vettä yhteensä 3 litraa, saa tosissaan miettiä missä välissä tämän kaiken ehtii tekemään. Eniten mua käy sääliksi Success...tommonen riisitikku joutuu ahtamaan desilitran kokoiseen mahaansa sikana ruokaa monta kertaa päivässä. Meidän 2 päivän puheenaiheet on pyörineet lähinnä rahkan (ja sen hyvänmakuiseksi tekemisen), raejuuston ja mehukeittojen ympärillä. Jännää eikö!

No 2 päivää takana, hyvin monta edessä. Mä oon toistaiseksi ainakin vielä oikein tsempeissä, ja uskon onnistuvani tavoitteessani (jota en kerro koska se voi muuttua matkan varrella jos en onnistukaan...yes, mii luuser. Tai ehkä kerron myöhemmin, kun lopetan tän urpoilun.). Huomenna vedän ensimmäisen lihaskuntotreenin läpi, voinkin sit torstaina itkeä PMMP:n keikalla paikallani, kun en pysty liikkumaan. Tai laskettaisiinkohan keikalla riekkuminen kuntoiluksi?

Muistakaa arvonta! Mä olen superonellinen, että meillä on jo noin monta arvontaan osallistujaa (6, no hei, alku se on sekin). Olin ihan varma, et teitä olis 1 ja voitais luovuttaa molemmat palkinnot suoraan, ilman sen kummempaa miettimistä. Mut ihanaa, antakaa kuulua itsestänne!

Future Fit,
Annik!

Ei kommentteja: