lauantai 28. elokuuta 2010

Syksyhourailua

"Beibi. Aletaanko vegaaneiks."
Toistaiseksi, tekstiviestivastausta ei ole tullut.


Moni mut tunteva naurais itsensä tärviölle, jos ne nyt lukis tän. Mutta mä olen, kaikesta huolimatta, järjestyksen ihminen. Se ei ehkä toteudu käytännössä, mutta noin teoriassa mä rakastan järjestystä. Asioiden laittamista värijärjestykseen, siistejä pinoja, pelkistettyä pintaa, kauniita asioita, kaaostakin silloin, kun se on rumuudessaan kaunista.

Kouluikäisestä asti mut on ohjelmoitu järjestäytymään syksyisin. Pienenä se tarkotti uutta koulureppua, penaalia, kyniä ja kumeja. Ehkä tarrojakin, joita vaihdella koulukavereiden kanssa.
Nyt se tarkoittaa koulutarvikkeiden haikeaa hypistelyä kirjakaupoissa, Moleskinen uudelleen käyttöönottoa kesätauon jälkeen, yritystä (joka jää tosin yleensä vain yrityksen asteelle) pitää koti siistinä ja ennen kaikkea kaiken roinan hävittämistä.





Myös kaikkea uutta pitää kokeilla. Tämä sairaslomailu jne. sotki mun Go Fat Go -haasteen aivan täydellisesti, enkä ole muutenkaan varma, kannattaako mun sitä jatkaa. Laihtua tästä ei enää kamalasti voi ja koska mun tähtäin oli terveellisemmässä ruokailussa, niin onko kellontarkka rahkan mussutus sitten se, mikä tekee musta onnellisemman ja terveemmän? En usko.
Joten jos sitä vihdoin kokeilisi sitä, mitä on usein mielessään pyöritellyt, mutta aina jättänyt kokeilematta. Vegaaniruokavaliota. Mä olen houkutuksille altis (kuten pullaepisodistakin jo voitiin todeta) ja erittäin voimakkaasti annoskateellinen, joten tarvitsen tähän beibin tukea. Joten katsotaan mitä tekstiviesti tulee kertomaan.


Turhasta roinastakin pitäisi päästä eroon ja ensi viikon sunnuntaina pistetään haisemaan. Varattiin Sirkun kanssa Valtterista pöytä ja myydään kaikki shaiba pois pilkkahintaan. Älkää toki antako mun shaibailun häiritä, toisen roska on toisen aarre, joten pennit messiin ja ostoksille!

Ainiin. Haluisin opiskella espanjaa. Se ois kiva kans. Koska nyt mä aion järjestäytyä, edes hetkeksi.

Peace, love & harmony!
Success

Ei kommentteja: