sunnuntai 15. elokuuta 2010

Lauantai

 

Lauantai tuli viimein! Mä heräsin masentuneena ukkoseen ja jumalattomaan vesisateeseen, mutta Foreca piti loppujen lopuksi sanasa ja säästyttiin sateelta illalla!

Suvilahti kutsui n. klo 17 aikaan. Ihan ensimmäisenä olin erittäin positiivisesti yllättyny siitä miten paljon alue ja fasiliteetit oli kehittyneet viime vuodesta. Pointsit siitä! Me odotettiin muuta possea saapuvaksi R:n kanssa nurmikolla istuen ja skumppaa litkien. Mä imin Flow fiilistä itseeni kun sieni, voi Flow. 

Katsottiin anniskelualueen puolelta Huscy Rescuen keikka. Se jäi vähän vaisuksi, vaikka muutama oikein toimiva hetkikin oli, ja huomasin pomppivani paikallani hurmiossa. Tän jälkeen mentiin syömään vähän Phat Thai Shrimpsiä. Just kun oltiin saatu syötyä, jostain kajahti Jackson 5!! TÄYSIÄ ääntä kohti, mä edellä, Success roikkui mun paidassa kiinni perässä. Tiputin lompakkonikin loikkiessani...kiitos kiva tyttö joka huomautit asiasta! Olis saattanut loppuillan vähän itkettää. Mut Jackson 5 oli taas oikein jees, kun biisi loppui piti hetki miettiä et mihin me päädyttiin? Backyardille. Ostettiin vähän kamalaa Upcider siiderilitkua, ja siirryttiin chillaillee backyardin nurtsille puiden varjoon. Oikein jees.

Jose Gonzales soitti seuraavaksi teltassa. Se oli pettymys...tosi vaisu keikka, ja teltassa oli todella kuuma. Jätettiin keikka kesken. Harmi, koska toi oli yks mille mulla oli kovat odotukset!

Ysiltä potti räjähti!!! ROBYN!!!! Oo äm gee mikä keikka!!!!! Robyn on parantanut vuosi vuodelta kun sika juoksuaan...ihan mieletöntä elektropoppia sävytettynä Robynin kick ass asenteella. Siinä on kuuma nainen jos joku! Robynin keikan ansiosta mulla on niskat jumissa, ääni käheä ja jalat kipeet...just niinkun kunnon keikan jälkeen kuuluukin olla! Energiaa, energiaa ja vielä lisää energiaa....tuntui kun olis mennyt sähköä kropan läpi koko ajan. Llllloistavaa!



Tää oli superbookkaus Flow tiimiltä. Kiitos!!!


Vikana mutta ei todellakaan vähäisimpänä M.I.A.
M.I.A.:n veto oli tosi energinen ja kunnon lasershow oli oikein pop lisä. Me oltiin tosin liian kaukana lavasta, mikä katkaisi keikalta parhaimman kärjen. Harmi sinänsä, koska jo pelkästään se että M.I.A. hyppi yleisön keskellä/päällä olis varmasti lähempänä lavaa saanut aivan eri mittasuhteet fiiliksen puolesta. Mut ai että mä olen kade niille ketkä pääsi lavalle ketkuttelemaan...mä olisin ollut NIIN VALMIS!
Lauantai kokonaisuutena oli ihan jees setti, mutta mulle henk. koht. ilman Robynia se olis jäänyt vähän vaisuksi. Mut tänään on taas uusi päivä...The Radio depht., Girls, The xx jne. WOHOUU!

Annik!

Ei kommentteja: