perjantai 20. elokuuta 2010

Who?


Mä en ihan heti keksi mitään inspiroivampaa, kuin löytää uutta musiikkia joka kolahtaa eka kuulemalta! (Keksisisn kyllä varmasti jos hetken miettisin, mut nyt en mieti.)
Tää mitä mä löysin ei oikeastaan edes ole sanan varsinaisessa merkityksessä uutta, mutta mulle se on. The Hoosiers. Pojat on aloittaneet jo 2007, miksi mä kuulen heistä vasta nyt?

The Hoosiers on julkaissut juuri uuden albumin nimeltä "The Illusion of Safety"...loistava!! Mä kuuntelen albumia juuri ensimmäistä kertaa läpi Spotifysta ja mulla on jo 3 lempi raitaa. Tätä ei tapahdu kovin usein...mä tarvitsen yleensä monta eri kuuntelukertaa, että biisit kasvaa täyteen mittaansa mun, vaikka pitäisinkin uuden bändin tai vaikka vaan luotto artistin uuden biisin potentiaalista paljonkin.

The Hoosiers on Englantilais-Ruotsalaista helppoa kone sävytteistä popin ja rockin sekoitusta ripauksella poikabändimäisyyttä. (Ihan itse keksin tän määritelmän.) The Hoosiers on vähän niinkuin Junior Senior meets The Strokes.Yhdistelmänä iloisuus, helppous, ja pieni kasarirytke taustalla toimii mulle! Toivottavasti sullekin.

Annik!

Ei kommentteja: