tiistai 3. elokuuta 2010

Tik tak, tik tak

Luin eilen jotain pilipalilehden horoskooppia ja mun käskettiin pitää kukkaron nyörit tiukemmalla mitä tulee impulssiostoksiin ja olla muutenkin järkevämpi talousasioissa. Ton neuvon mä olisin tarvinnut ehkä 24h aiemmin, sillä olin jo vähän ostostellut..

Annik!lla on ehkä siistein kello ikinä, mutta mä en a) käytä kelloja b) maksa siitä kunnon kellon hintaa jos sellaisen mielenhäiriössä päätän hankkia. Mielenhäiriö iski Asoksella surffaillessa, mutta sen verran välkky olin, etten ostanut jotain näistä Marc by Marc Jacobsin ihanista kelloista.




Mun ailahtelevuus varsinkin tällaisten asioiden suhteen on jo auennut mullekin, joten olin järkevä ja ostin karkkisöpön, mutta alennuksen jälkeen halvan LTD:n kellon. Sähköpostien mukaan sen pitäisi parhaillaan lennellä kohti Helsinkiä ja voi jee, se pääsee todellakin osallistumaan M.I.A.n keikalle Flow festareille. Se oikein kerjää sitä!

Kuva Asos

Vähän muutakin tuli ostosteltua sinä päivänä, mutta muiden tuotteiden suhteen radiohiljaisuus on ollut vielä sähköpostilaatikossa masentavaa arkipäivää, joten ehkä niistä sitten myöhemmin.


Peace, love & romance!
Success

Ei kommentteja: