perjantai 6. elokuuta 2010

nyt päivä polttaa niskaa suola kutittaa


Maailman kaunein hattu. Jos ei maailman kaunein, niin mun kaunein ainakin! Success soitti eilen aamulla, että Asos paketti on saapunut josta innostuneena kirmasin sitä kautta töihin, hakeakseni omat ostokseni. Tämän lisäksi S:llä oli tarve mun kellon lyhentäjälle. Se on semmoinen pikkuinen tikku millä saa tollaset  muovirannekkeet lyhennettyä...varmasti hävittää sen. Fascinating.



Avasin Asos paketin ja sisäisesti pyörryin vähän. Mikä voisi olla parempaa kuin olkihattu mikä on koristeltu korallinpunaisilla sulilla ja kukkasilla?!



Mä halusin 20-luvulle tyypillisen hatun, ja juuri sen mä sain. Lopetin juuri kirjan nimeltä "Twenties Girl" ja olen sen ansiosta haltioitunut 20-luvun ihailija. Päässä kaikuu sanat, "flapper dress", "dandy", ja "Tally ho!". Oi 20-luvun Englanti!

Annik!

Ei kommentteja: