torstai 12. elokuuta 2010

Seis värisokeudelle!


Tänään piti olla hyvä päivä. Töitä vasta ensi maanantaina iltapäivästä, Flow viikonloppu ja iik.
Heräsin ihmisten aikaan ja nappasin koirat pikaulkoilulle ennen kuin siivoan kämpän nätiksi.
Jep.
Jätin paitsi puhelimen, myös avaimet. Olin kaiken lisäksi lähtenyt suoraan sängystä sillä periaatteella, että päällä oli ne vaatteet mitkä ensin käteen osui. Mä en ole hysteerinen ulkonäöstäni, mutta kun pesulla olisi voinut ensin käydä ja katsoa ettei laita isoja lököfarkkuja ja collegepaitaa kun ulkona on reilusti yli 20 astetta.
Pikaulkoilu venyi vähän pidemmäksi lenkiksi kun piti hakea beibsiltä avaimet kävellen. Perille päästyäni haisin hieltä, näytin mielenterveyspotilaalta ja tunsin itseni sellaiseksi. Loppu sujui hyvin sporaillessa ja kotona ollaan taas.

Uskoin jo päivän olevan pilalla, mutta pieni väriterapia ja mä olen kehissä taas! Tänään on (vieläkin) hyvä päivä.





Peace, love & romance!
Success

PS. Jos olitte teräviä, huomasitte ne Dr. Martensit tuolla kirjojen päällä. Mä sain ne! Mun kokoa oli ilmestynyt aleihin vielä kerran, jee jee jee jeeeeee!!!

Ei kommentteja: